2010年6月9日 星期三

I Melt With You

最近不下一個朋友問我是不是談戀愛了
因為我Facebook or MSN 暱稱 最近老是很給它曖昧 有點戀愛中期待&喜悅的感覺

比如

[Melissa Chung is full of LOVE]

[You said not to except and let it come naturally.
Well, if i promise to let go of expectation, will it promise to come then?]

[The book of love is long and boring, but I like it when you read to me]

剛又聽到這首歌 I Melt With You
其中他說 
I'll Stop the World and Melt with You
好貼切喔,,,好符合我的心境
整個又很想它拿來做暱稱

我戀愛了? 有吧, 但非跟某個具體的人也 (憾!)
是我找到了人生中第二個有熱情, 想要投入精進的東西吧

分享一下這首歌
I Melt With you by Nouvelle Vague
這不是原版,但這個版本不錯




原版
I Melt With you by Modern English
俗又可愛喔

沒有留言:

張貼留言

Bookmark and Share